از زمانی که تلوزیون به عنوان یک رسانه ملی جای خود را به شبکه های اجتماعی داده است، نوع تبلیغات هم تغییر کرده است. شما دیگر نمیتوانید خود را تبلیغ کنید و مخاطبان را مجبور نمایید تا شما رو تماشا نمایند. اکنون شما نیاز دارید که دیگران محتوای شما رو به اشتراک بگذارند تا بیشتر دیده شوید. یک پیام تبلیغاتی غیرمستقیم که افراد زیادی را تحریک کند تا محتوای شما رو به اشتراک بگذارند .

باورهای شما محتوای با ارزشی می باشند که میتوانند در قالب مستند های کوتاه حقایقی مرتبط به محصول شما را به تصویر کشند و شما را در شبکه های اجتماعی متفاوت کنند . ایونت از لحاظ لغوی به معنای رویداد، پیشامد و اتفاق است . بر اساس علم بازاریابی و علم تبلیغات معنی و مفاهیم بسیار گسترده ای دارد . به لحاظ علم بازاریابی ایونت یکی از اجزای راهبردی بازاریابی سازمان تلقی می شود .

در این نوع از بازاریابی، کسب و کارها با برگزاری گردهمایی های سرگرم کننده همچون نمایشگاه ها با ارائه رایگان نمونه محصول(سمپل) بطور مستقیم به مشتریان دسترسی پیدا می کنند. این عمل بسیار کارآمد می باشد. اگر این رویدادها با حضور و دعوت از هنرمندان و افراد سرشناس صورت پذیرد قدرت و محبوبیت برند به صورت روز افزون افزایش پیدا می کند. از طرفی ارائه یک برگ تخفیف یا نمونه رایگان از محصول می تواند احساس سود بردن را به مشتریان منتقل کند که تنها در یک اقدام بازاریابی تجاری شرکت نکرده اند.

پرسش و پاسخ

نظرات
نظر خود را وارد نمایید