تاثیر محتوا بر سئو سایت

معمولا موتورهای جست و جو ازجمله گوگل با بررسی تعداد کلمات یک مقاله،لینک های داخلی طبیعی مقاله و ازهمه مهم تر استقبال کاربران از آن مقاله و میزان ماندن کاربران در آن صفحه به محتوای شما رتبه می دهند.

محتوا و سئو

قسمت دوم

در قسمت اول مقاله در مورد لینک ها ، کلمات کلیدی و نکاتی که گوگل به ما توصیه کرد آشنا شدیم اما با ادامه مقاله " موتور های جستجو چگونه کار می کنند؟" قسمت دوم به دیگر نکات کلیدی می پردازیم پس با  فراموج همراه باشید...

وقتی که بازدیدکنندگان یک موردی را جستجو می کنند و وب سایت شما را مشاهده می کنند آیا از آنچه که پیدا کرده اند راضی هستند؟ موتور های جستجو در روز میلیارد ها نتیجه را نمایش میدهند . مسئولیت اصلی موتور های جستجو این است که بهترین نتایج مربوط را به کاربران خود ارائه دهند. بنابراین باید از خودتان بپرسید مشتریان هدف شما چه چیزی را دنبال میکنند و سعی کنید آنچه میخواهند را به آنها ارائه دهید.

 

طبق آمار گوگل همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید کاربران پس از سرچ ابتدا به قسمت بالای صفحه سمت راست توجه می کنند. از این رو اگر سایت شما در این قسمت قرار بگیرد ترافیک بیشتری را دریافت می کند پس قطعا در کسب و کار خود رشد می کنید .

معمولا موتورهای جست و جو ازجمله گوگل با بررسی تعداد کلمات یک مقاله،لینک های داخلی طبیعی مقاله و ازهمه مهم تر استقبال کاربران از آن مقاله و میزان ماندن کاربران در آن صفحه به محتوای شما رتبه می دهند.

. جستجو تعداد قابل توجهی از فعالیت های آنلاین و آفلاین را به سمت شما هدایت می کند.

.داشتن رتبه بالاتر در نتایج جستجو به پیشرفت کسب و کار شما کمک فراوانی می نماید .

. بالا بودن در فهرست نتایج ، نه تنها بیشترین میزان ترافیک را روانه وب سایت شما می کند بلکه اعتماد کاربران به وب سایت شما را نیز افزایش می دهد.

هر چند موتورهای جستجو بسیار پیشرفته شده اند اما همچنان نمی توانند مانند یک انسان وب سایت ها را ببینند و درک کنند. سئو به موتور های جستجو کمک میکند تا بتوانند صفحات یک وب سایت را درک کنند و طبق نیاز های کاربران صفحه مورد نظر را به نمایش بگذارند.

تصور کنید که شما یک عکس از سگ خود را آنلاین ارسال کردید. ممکن است آن عکس برای یک فرد خیلی سریع به عنوان یک سگ سیاه و سفید متوسط به نظر برسد و این تصویر به راحتی در ذهن او پردازش شود اما  موتورهای جست و جو ، برای درک همین عکس نیازمند پیشرفته ترین الگوریتم ها می باشند.

معمولا موتورهای جست و جو ازجمله گوگل با بررسی تعداد کلمات یک مقاله،لینک های داخلی طبیعی مقاله و ازهمه مهم تر استقبال کاربران از آن مقاله و میزان ماندن کاربران در آن صفحه به محتوای شما رتبه می دهند.

مطمین شوید محتوای شما دیده می شود:

موتور های جستجو خودشان هیچ فرمولی برای اندازه گیری کیفیت محتوا ندارند. معمولا موتورهای جست و جو ازجمله گوگل با بررسی تعداد کلمات یک مقاله،لینک های داخلی طبیعی مقاله و ازهمه مهم تر استقبال کاربران از آن مقاله و میزان ماندن کاربران در آن صفحه به محتوای شما رتبه می دهند. اگر شما وب سایتی بدون نقص همراه با محتوای عالی داشته باشید اما محتوای شما مورد نیاز کاربرانتان نباشد نمیتوانید جایگاه خوبی از لحاظ سئو به دست آورید. پس همیشه برای قرار دادن محتوا در وب سایت خود حتما نیاز کاربرانتان را در نظر بگیرید و براساس علایق آن ها تولید محتوا کنید زیرا آنچه مردم جستجو میکنند بسیار مهم و تاثیر گذار است ،

امیدواریم با بیان این نکات به ارتقا وب سایت شما کمک کرده باشیم...

منبع : moz.com

 

 

نظرات

نظر خود را وارد نمایید