چگونه کاربران اینستاگرام ...

Instagram users

چگونه کاربران اینستاگرام را جذب کنیم؟

امروزه کمتر کسی هست که با اینستاگرام آشنا نباشه و حداقل یک حساب کاربری برای خودش نداشته باشه. اینستاگرام از ابتدا با رویکرد آلبوم خاطرات معرفی شد اما امروزه این رویه تغییر بزرگی کرده به صورتی که بسیاری از کسب و کار ها و برند های بزرگ و کوچیک صفحه رسمی خود را دارند و حتی واینر ها و انفلوئنسر ها هم در اینستاگرام فعالیت دارند این دفتر خاطرات یه یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ تبدیل شده و سهم بسیار زیادی از بازار رقابت را از آن خود کرده.

قبلا در مورد بروزرسانی های اینستاگرام در سال 2019 با شما صحبت کردیم

اما در این مقاله شما را با چند نکته ساده اما کاربردی آشنا می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید کاربران هدف خود را جذب کنید. همراه فراموج باشید.

محتوای خوب پیدا و یا تولید کنید

محتوا پادشاه است. شاید به دفعات بسیار زیاد این جمله را شنیده باشید و بدون توجه از کنار آن عبور کرده باشید اما به این موضوع فکر کنید که در زندگی روزمره خود برای ارتباط با خانواده و دوستان و همکاران نیز از محتوای کلامی استفاده می کنیم و اهمیت وجود این پادشاه به خوبی درک می شود.

در اینستاگرام به فالوور های خود و دیگر کاربران اهمیت بدهید و آن ها را تبدیل به فالوور های وفادار کنید. این کار باعث افزایش فالوور های شما می شود چرا که کاربران محتوای خوب را مشاهده می کنند و علاوه بر اینکه احساس میکنند وقت خود را تلف نکردند با احساس رضایتی که از صفحه شما دریافت می کنند پست ها و صفحه شما را به دیگر دوستان خود پیشنهاد می دهند و در نهایت همیشه محتوای خوب برنده هست.

اعتبار سنجی کنید

خوب بودن محتوا به تنهایی کافی نیست. محتوا می تواند خوب و فوق العاده باشد. اما اعتبار نداشته باشد. اعتبار نداشتن محتوا معنی موثق نبود، قدیمی بود، اشتباه بودن و... هست.

پیشنهاد ما به شما استفاده از محتوای سبز هست چرا که تاریخ مصرف مشخصی ندارد. محتوای سبز کمتر نیاز به بروزرسانی دارد اما در نظر داشته باشید که محتوای سبز هیچگاه اعتبار خود را از دست نمی دهد.

از هشتگ ها استفاده کنید

انتخاب هشتگ برای هر پست باید منحصر به فرد باشد و از هشتگ های تکراری استفاده نشود. چرا که هشتگ تکراری باعث خواهد شد تا اینستاگرام شما را به عنوان ربات شناسایی کند. تعداد هشتگ های بهتر برای هر پست از 0 تا 30 هشتگ است. هشتگ هایی انتخاب کنید که متناسب با پست و موضوع شما هستند چرا که هشتگ اسپم باعث خواهد تا کاربران به محتوای مورد نظر خود دست نیافته و پست شما را اسپم تشخیص دهند در نتیجه پست شما برای افراد کمتری به نمایش در خواهد آمد

اگر میخواهید در مورد هشتگ ها بیشتر بدانید حتما مقاله قوانین اینستاگرام در سال 2018 را از دست ندهید

از متن های ترغیب کننده استفاده کنید

متن ها همیشه حالت های گوناگونی دارند اما متن هایی برای پست ها مناسب هستند  و باعث جذب کاربر می شود که همیشه ذهن کاربران را برای خواندن ادامه متن و یا مشاهده ادامه پست ها قلقلک بدهد.

در نظر داشته باشید که از متن های ترغیب کننده اما آزار دهنده و دروغ استفاده نکنید چرا که کاربران وقتی که متن و پست شما را مشاهده می کنند اما به نتیجه دلخواه نرسیدند در نتیجه نه تنها شما را فالوو نمی کنند بلکه خاطره بدی از صفحه شما در ذهنشان به جا گذاشته می شود و حتی این بازخورد منفی را نیز به دوستان خو انتقال می دهند.

با اینفلوئنسر ها همکاری کنید

تاثیر گذاری افراد بارها بیشتر از تبلیغات مختلف هست. تبلیغات یک روش کاملا اثبات شده برای افزایش کاربران در هر مورد هست. اما تاثیر اینفلوئنسر ها را دست کم نگیرید. برای اینکه بهتر متوجه شوید اجازه دهید با مثالی برایتان توضیح بدهم

فرض کنید شما نیاز دارید تا عطری تهیه کنید. تبلیغات مختلفی را مشاهده می کنید از بیلبورد ها تا کاتالوگ ها و تراکت ها و... که قطعا هر کدام تاثیر متفاوتی بر روی انتخاب شما خواهد گذاشت اما این تبلیغات را با پیشنهاد دوست و آشنا و یا حتی خانواده خود در مقایشه کنید. زمانی که دوستانتان عطری را به شما پیشنهاد می دهند  شما با توجه به حس اعتمادی که به دوستتان دارید پیشنهاد دوستتان را در الویت قرار می دهید در اینجا دوستتان برای شما یک اینفلوئنسر هست.

در دنیای مجازی و به خصوص اینستاگرام که بسیاری از کاربران اینفلوئنسر های متفاوتی را دنبال می کنند و به نوعی به آن اینفلوئنسر حس اعتماد پیدا کرده اند. در نظر بگیرید که از طرف اینفلوئنسر مورد نظر صفحه شما به کاربران معرفی شود. نتیجه این کار استفاده از حس اعتماد افراد نسبت به اینفلوئنسر ها هست و باعث می شود کاربران به صفحه شما بیایند و اگر موارد گفته شده در این مقاله را رعایت کرده باشید شانس شما برای اینکه کاربران شما را فالوو کنند بیشتر می شود.

مقالات مرتبط

شرکت فراموج با بیش از 5 سال سابقه درخشان در ایران مفتخر به دریافت جایزه Awwwards در Site Of Day و Developer ، و برنده 2 سال متوالی در جشنواره وب دریافت گواهینامه ISO 9001/2008 م می باشد.در این مقاله درباره ی قوانین جدید برای اینستاگرام در سال 2018 و نحوه یافتن هشتگهای مناسب برای کسب و کار شما صحبت شده است.
قوانین جدید برای اینستاگرام در سال 2018

شرکت فراموج با بیش از 5 سال سابقه درخشان در ایران مفتخر به دریافت جایزه Awwwards در Site Of Day و Developer ، و برنده 2 سال متوالی در جشنواره وب دریافت گواهینامه ISO 9001/2008 م می باشد.در این مقاله درباره ی قوانین جدید برای اینستاگرام در سال 2018 و نحوه یافتن هشتگهای مناسب برای کسب و کار شما صحبت شده است.

توسط ادمین
قابلیت های جدید اینستاگرام در سال 2019
قابلیت های جدید اینستاگرام در سال 2019

اینستاگرام یکی از سریع ترین رشد ها را در بین شبکه های اجتماعی داشته است از لحاظ کاربر بیشتر از روزانه 500 میلیون کاربر فعال دارد و نزدیک به 4.2 میلیارد بازدید در روز دارد.در این مقاله قصد داریم با هم نگاهی به جدیدترین بروزرسانی های اینستاگرام در سال 2019 بیاندازیم. با ما همراه باشید...

دلیل اصلی قطع شدن اینستاگرام و واتس آپ
آیا ممکنه اینستاگرام و واتس آپ دوباره قطع بشه؟!

اختلال عجیبی در روز های گذشته باعث شد تا دسترسی بسیاری از کاربران اینستاگرام، واتس آپ ، فیسبوک و فیسبوک مسنجر مختل شود. با فراموج همراه باشید تا از دلایل این اختلالات و همچنین اطلاعاتی مثبتی که این اختلالات در اختیار کاربران قرار داده بیشتر بگیم...

دوست دارید به اشتراک بذارید از طریق:

نظرات

  • سارا پور عابدین
    15 بهمن 1398

    سلام وقتتون بخیر برای استفاده از هشتگ ها میتونیم از هشتگ های روز و ترند هم استفاده کنیم ؟

    پاسخ
    فراموج
    16 بهمن 1398

    سلام روز بخیر 
    استفاده از هشتگ های روز و ترند شاید بازدید پست شما رو افزایش بده اما به صورت کلی زننده و آسیب پذیر هست چرا که افرادی که از طریق هشتگ های ترند وارد پیج شما می شوند به دنبال مطالبی با مضمون هشتگ هایی که سرچ کردند بوده اما برای شما ارتباطی ندارد و اسپم محسوب خواهد شد. 

    پاسخ
  • mohamad javad yavari
    29 بهمن 1398

    سلام روز بخیر برای بدست اوردن محتوا توسط کاربران باید چیکار کنیم ؟ یعنی امکان داره طوری رفتار کنیم که کاربران برامون محتوا تولید کنن؟

    پاسخ
    فراموج
    1 اسفند 1398

    سلام وقت شما بخیر
    بله این امکان وجود داره که اصطلاحا هم بهش میگن (UGC (user generate content  که باعث میشه مخاطبین شما برای شما تولید محتوا کنند. 

    پاسخ
نظر خود را وارد نمایید