مقالات

قوانین جدید برای اینستاگرام در سال 2018

قوانین جدید برای اینستاگرام در سال 2018

نحوه یافتن هشتگهای مناسب برای کسب و کار شما

 

شرکت فراموج با بیش از 5 سال سابقه درخشان در ایران مفتخر به دریافت جایزه Awwwards در Site Of Day و Developer ، و برنده 2 سال متوالی در جشنواره وب دریافت گواهینامه ISO 9001/2008 م می باشد.

 

قوانین برای hashtags نمایش مشخصات عمومی تغییر کرده است.

این یک سال جدید با نام تجاری است و مانند تقریبا هر چیز دیگری در رابطه با Instagram، بهترین شیوه هایی که در گذشته کار می کرد فقط دیگر به اندازه موثر نبود.

شما ممکن است از استفاده از hashtags اینستاگرام در سال گذشته بخاطر پارانوای سایه بپرهیزید، اما خبر خوب این است که اینستاگرام ها هنوز هم یک راه موثر برای پیروان اینستاگرم هستند یا باعث افزایش مشارکت شما می شوند.

از زیر هشتگها برای اضافه کردن آنها به داستان Instagram شما، ما به شما تمام روشهای جدیدی را می دهیم که می توانید از hashtags Instagram برای کمک به رشد نام تجاری خود در سال جاری و همچنین به اشتراک گذاشتن راهنمایی های مزیدی مفید برای اطمینان از استفاده از آنها استفاده کنید. هشت پا به طور استراتژیک برای رسیدن به اهداف بازاریابی شما!

در اینجا قوانین جدیدی برای اینستاگرام در سال 2018 وجود دارد و نحوه استفاده از هشتگهای مناسب برای کسب و کارتان را پیدا کنید:

 

در سال 2018، نگه داشتن Instagram Hashtags مربوط به شما مهم تر از همیشه است

Instagram به تازگی توانایی پیروی از هشتگ ها را به نمایش گذاشت، بدین معنا که به جای اینکه یک کاربر برای جستجوی یک هشدار از طریق Instagram و از طریق غذای بی پایان به (امیدوارم) زمین در محتوا خود حرکت کند، پست های شما هم اکنون می تواند به طور خودکار در خوراک های پتانسیل پیروان جدید.

در حالی که الگوریتم Instagram همیشه از استفاده از هشتگ های خاص و مرتبط ترجیح داده است، این ویژگی جدید باعث استفاده از هشتگ ها می شود که یک معامله حتی بزرگتر را حس می کنند.

این به این دلیل است که کاربران اکنون قدرت محتویات حاوی محتوا را به عنوان چیزی که آنها نمی خواهند ببینند را علامت بزنند.

اینجوری کار میکند

هنگامی که یک کاربر یک دنباله خاص را دنبال می کند و پست های پیشنهادی شروع به نشان دادن در خوراک خود می کنند، آنها توانایی انتخاب جدید "گزینه ای برای این هشدار" را برای علامت گذاری مطالب جالب یا غیرمستقیم ندارند.

 

در حالی که این اطلاعات به معنای الگوریتم Instagram است که چه محتوایی از یک کاربر لذت می برد، با داشتن بیش از حد بسیاری از پست های شما دارای چنین علامت گذاری شده، می تواند به طور بالقوه پرچم قرمز در حساب شما را افزایش دهد و منجر به تاثیر منفی بر تمام محتوای دیگر شما نیز شود.

 

در هر پست از Hashtags Instagram خود را تغییر دهید تا از رفتار "Spammy" اجتناب کنید

در حین هرج و مرج اطراف سایه بان، یک چیز روشن شد- شما دیگر نمیتوانید فقط یک لیست از هشتگهای Instagram را در هر پست تکثیر کنید و آن را یک روز نام ببرید.

در واقع، انجام این کار ممکن است به دلیل اسپم توسط الگوریتم Instagram دیده شود و می تواند روی دیدگاه پست تاثیر بگذارد، به همین دلیل قوانین جدید برای hashtags اینستاگرم شامل تغییر هشتگ ها برای هر پست می شود.

هر بار که شما پست می کنید، یک لیست جدید از هشتاگ ها می آید، ممکن است به عنوان یک کار دیوانه کننده ظاهر شود، اما ویژگی Latent Saved Captions می تواند این فرایند فوق العاده ساده را انجام دهد.

 

پگی دین

همانطور که احتمالا می دانید، الگوریتم Instagram یک پازل تقریبا غیر قابل حل است و درست زمانی که فکر می کنیم ما آن را حل کرده ایم، آن دوباره تغییر می کند. اقامت در حلقه سخت تر از همیشه است، چرا که بسیاری از تغییرات دیگر در بلاگ Instagram به طور منظم اعلام نشده اند، بلکه فقط در یک پوشه خالی در مرکز راهنمایی آنها به روز می شود. با این تغییرات خوب و بد وجود دارد. چگونه مردم این تغییرات را تفسیر می کنند به هر یک از آنها است. من این را نوشتم تا شما را از آنچه که خواندید و / یا شنیده اید، به شما اطلاع ندهم. گفتنی است، در اینجا برخی از جدیدترین تغییراتی که ممکن است انتظار داشته باشید در نمایش مشخصات عمومی مشاهده کنید، همراه با تغییراتی است که می توانید برای افزایش قرار گرفتن در معرض آن ها پیش بروید و قبل از اینکه پست های خود را بگذرانید و نادیده بگیرید. برای روشن شدن، به یاد داشته باشید که این بیشتر گمانه زنی و شایعات است. من نمی توانم اعتبار را تأیید کنم، اما به نظر می رسد که جمع آوری اطلاعات صحیح نیست

 

الگوریتم / قرار گرفتن در معرض پست

هنگامی که چیزی را در Instagram پست می کنید، ممکن است فقط 10٪ از مخاطبین شما را در معرض آن قرار دهد. به اعتقاد من این بدان معنی است که علاقه مخاطبان شما را تعیین می کند تا مشخص شود که آیا باید به سایر طرفداران شما نشان داده شود یا خیر. اگر پست جدید با نام تجاری شما به اندازه کافی جذابیت خفاش را بگیرد، پس از آن آزاد خواهد شد و به 90٪ باقیمانده نشان داده خواهد شد. بنابراین اگر شما تعجب کرده اید چرا یک پست پست 1/10 از مشارکت پست های دیگر را دارد، این امر می تواند دلیل باشد.

شما می دانید سال گذشته زمانی که مردم شروع به تشکیل "غلاف؟" این غلافها گروهی از افرادی هستند که موافقت کرده اند تا درگیر شدن در این گروه با تشویق و اظهار نظر در مورد یک عضو گروه اعلام کنند که یک پست جدید دارند. خوب حدس بزن چی؟ این ممکن است ناقص باشد. این واقعا می تواند یکی از دلایلی باشد که بسیاری از مردم سایه را ممنوع کرده اند.

حساب های کسب و کار: اگر شما هر گونه کسب و کار خود را ترویج می کنید و خودتان را به خودتان نشان می دهید، شایعه ای است که بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که کار شما دیده می شود این است که اگر شما قبلا در یک. این یک شایعه دیگر از مردم هستند در حلقه "در بازی الگوریتم جدید Instagram است. علاوه بر این است که با یک حساب کسب و کار، شما همچنین قادر خواهید بود که آمارهای اضافی را بررسی کنید، که می تواند هنگام تعیین اولین روزهای مخاطبان شما مفید باشد.

 

نامزدی

در حال حاضر اینستاگرم محدود کردن مواجهه با مشارکت شماست. در حال حاضر، شما ممکن است بخواهید در عرض 60 دقیقه به نظرات پستهای خود پاسخ دهید. در غیر این صورت، دیدگاه پست شما ممکن است به تدریج کاهش یابد.

شما این نظرات را از ربات ها می دانید؟ emojis یا نظرات مانند "pic pic!" "دوستش دارم!" و خوب!" در حال حاضر به نظر می رسد به عنوان تعامل نیست. علاوه بر آن این است که آنها می توانند این حساب های مضر را فیلتر کنند و نظرات واقعی را افزایش دهند. این خوب است که ما نیز بدانیم، زیرا اغلب ما نیز کسانی هستیم که با «این را دوست دارند!» در اینجا یک عمل خوب جدید است: برای شمارش به عنوان تعامل، نظر با 4 کلمه یا بیشتر.

 

خوب است بدانید: داستان های اینستاگرام به شما کمک می کند که بیشتر پاپ آپ کنید، بنابراین قطعا از این ویژگی استفاده کنید. داستان هایی که برای اولین بار نشان داده می شوند، حساب هایی هستند که شما با آنها بیشتر ارتباط برقرار می کنید، به طوری که به مردم دلیل برای دیدن شما برای اولین بار!

 

زیرنویس ها

اوه هشتگ این فوق العاده راحت است، اما همچنین کمی روی حیله و تزویر. اگرچه می توانید از 30 پست در یک پست استفاده کنید، اکنون می توانید آن را به عنوان هرزنامه انتخاب کنید. هرزنامه = ممنوعیت سایه برای مدت زمان طولانی در مورد چیزی که شیرین بودن آن با هشتگ وجود دارد، اما مردم می گویند که به نظر می رسد که آنها در حدود 5 یك هشتگ های منحصر به فرد موفق بوده اند.

از چندین تا هشتگ ها هم استفاده نکنید! اینها را عوض کنید یا شبیه یک ربات هستید که به معنای هرزنامه است که به معنای ممنوعیت سایه است.

در اینجا بزرگ است: Hashtags که شما در نظرات پست خود پست می کنید دیگر در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود. شما اکنون باید حشرات را در قسمت عنوان خود قرار دهید.

یکی دیگر از بزرگ: ویرایش عنوان خود را به مدت 24 ساعت پس از ارسال. این oldcu به طور قابل توجهی شانس خود را برای دیدن آن را کاهش می دهد.

Piggybacking که یکی از آخرین: پست خود را حذف کنید و سپس آن را repost کنید. دلیل همان بالا.

توجه داشته باشید تصادفی: هنگام انتخاب هشتگ ها، پیشنهاد می کنم از تگ هایی با نتایج جستجوی بالا استفاده کنید، اما نه خیلی زیاد که خیلی محبوب هستند و پست شما بلافاصله در تمام دیگران که مانند دیوانه آپلود شده اند، دفن می شود.

 

ویژگی های جدید

شما می دانید خوراک کشف شده است؟ این یک مجموعه ویژه از پست های افرادی است که هر دو شما دنبال می کنید و پیروی نمی کنید، که بیشتر آنها شما را قبول ندارند. این به شما نشان داده شده است به طور خاص بر اساس منافع خود را که Instagram جمع آوری از هشتگ های خود را، که شما دنبال، پست شما دوست دارید، و جستجوهای شما. خوب، Instagram هم اکنون علاوه بر این پست ها را به خوراک منظم خود می برد. بله شما آنرا درست خواندید. غریبه ها در خوراک خود ظاهر می شوند.

اکنون میتوانید هشتگها را دنبال کنید. شایعه آن است، اگر شما دنبال هشتگ ها هستید، نمایه شما ممکن است مورد توجه قرار گیرد. بنابراین موارد مورد علاقه خود را دنبال کنید!

دوست دارید به اشتراک بذارید از طریق:

برچسب ها: سئو, طراحی سایت, برندسازی

نظرات
نظر خود را وارد نمایید