مقالات

توسعه وکسب کار

 3راهکار برای ایجاد استراتژی توسعه کسب و کار، ارائه نتایج چه نوآوری هایی در شناخت و سرمایه وجود دارد که باید خلاقیت در ان شکل بگیرد.توسعه و کسب و کار

TL;DR: توسعه کسب و کار در مورد ایجاد روابط است. اگر جنبه فروش را کنار بگذارید، احتمالا نتایج بهتری خواهید دید. اگر مطمئن نیستیداز کجا شروع کنید، از این سه نکته به عنوان یک نقطه شروع استفاده کنید و روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید: رسانه مناسب برای ارتباط با مشتریان انتخاب کنید، و یک تجربه به یاد ماندنی بگذارید و پیگیر باشید. در مورد زمینه ی فروش صادق باشید. به همین دلیل مهم است که فروش سنتی با یک تجربه شخصی و متمرکز بر مشتری جایگزین گردد.برای دستیابی به پتانسیل کامل برای هر استراتژی توسعه کسب و کار ، باید اهداف  خودتان را در مورد مشتری یا شرکتی فروشی که قرار دارید را درک کنید. اول باید بدانید نیازهای آنها چیست و می توانید بدون ایجاد حساسیت به درستی یک راه حل ارائه دهید؟ نگاهی به مشکل مشتری خود بیاندازید و راه حل خود را برای آن در نظر بگیرید.توسعه کسب و کار در مورد ایجاد روابط است. اگر جنبه فروش را کنار بگذارید، احتمالا نتایج بهتر خواهید دید. به عنوان یک مشتری، آیا بهتر است در یک تماس کنفرانس با کسی که تلاش می کند تا شما را تحت نظر قرار دهد؟ یا در یک بازی لیکرز که در آن شخص  کسب و کار شما می داند؟ باید از یک جایی شروع کرداگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از این سه نکته به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید. 1 واسطه را انتخاب کنید تا با مشتری خود ارتباط برقرار کنید.یک مکان برای تعامل خود انتخاب کنید که برای ایجاد یک رابطه مناسب است. اگر شخصی نمیتواند شخصا جلسه بگذارد، من به شدت به یک گفتگوی ویدیویی به عنوان یک کنفرانس تلفنی توصیه میکنم.برقراری تماس چشم به شما کمک می کند تا روابط را به سرعت ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتری از طریق تلفن یا ایمیل های دریافتی خود راضی نیست.مهمتر از همه، خلاق باش. این یک شروع کننده مکالمه است و Zoom نشان می دهد که چگونه یک راه حل راه اندازی خلاق داشته باشد که به مشتریان اجازه می دهد نوآوری در کار خود را نیز داشته باشند.2. یک جلسه بیاد ماندنی بسازشام یا نوشیدنی ها می توانند مراسم کلاسیک کند و می توانند سرگرم کننده باشد، اما در پایان روز، آنها فقط به یاد ماندنی نیستند. یک مجموعه لوکس در یک کنسرت یا رویداد ورزشی اجازه می دهد تا روابط در خارج از محیط دفتر سنتی ایجاد شود.در یک مجموعه، می توانید در یک محیط خصوصی اما در عین حال گاه به گاه متمایل شوید و مکالمه 10 دقیقه ای را با همه افراد در اتاق داشته باشید تا فقط با افرادی که در کنار میز شما در کنار میز نشسته اند صحبت کنید. یک رویداد هیجان انگیز را انتخاب کنید، و تعاملات شما به احتمال زیاد انرژی اطراف رشد خواهد کرد.دعوت از یک ورزشکار مشهور یا سابق برای پیوستن به شما و صحبت در مورد آنچه که او فکر می کند او را موفق ساخته است. چند هزار دلار اغلب شما را یک المپیک سابق می کند، بنابراین در خارج از جعبه فکر کنید و راهی پیدا کنید که بتواند ایستادگی کند.    3. در مورد پیشرفت پیگیری باشید من نمی توانم اهمیت پیگیری سریع و مطمئن بودن مشتریان را بدانم که چگونه راه حل شما به آنها کمک خواهد کرد.شخصی سازی این پیام آن را بسیار موثرتر خواهد کرد، بنابراین وقتی که با مشتریانم ملاقات می کنم، همیشه سعی می کنم پایگاهی را در مورد خانواده، سرگرمی ها یا سایر منافع خود بگنجانم. از جمله ارتباط نزدیکتری را ایجاد کنید و مشتریان بیشتر پاسخگو و علاقه مند به همکاری با شماهستند.برای کارآفرینانی که هنوز مارک شناخته شده ای را ایجاد نکرده اند، این گام یکی از مهم ترین هاست .تجربیات موثر هستند، اما مانند تمام تعاملات شما باید آنها را به مشتری خود متصل کنید. بهترین سنجنش موفقیت پاسخ مشتری است. چگونه مشتری به سرعت پاسخ می دهد و چه اطلاعاتی را از او به اشتراک می گذارد، از جمله اطلاعات مربوط به رقابت شما؟چه مدت طول می کشد برای امضاکردن مشارکت یا معاملات تجاری؟ با استفاده از PlayBook بالا، شما می توانید با ایجاد روابط به یاد ماندنی با مشتریان و مشتریان، به اهداف خود برسید.

دوست دارید به اشتراک بذارید از طریق:

برچسب ها: سئو, طراحی سایت, برندسازی

نظرات
نظر خود را وارد نمایید