9 ترفند افزایش فروش و باز...

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، یکی از جدیدترین نوع از انواع بازاریابی های اینترنتی می باشد که در کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار میباشد . در این مقاله 9 ترفند معرفی کرده ایم تا فروش و بازاریابی خود را در اینستاگرام , که یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میباشد , افزایش دهید .

9 ترفند افزایش فروش و بازاریابی در اینستاگرام

1-آدرس سایت در پروفایل

شما میتوانید آدرس وبسایتتان را در پروفایل قرار دهید. اگر وب سایت ندارید بهتر است ان را خالی نگذارید .آدرس پروفایل شبکه های اجتماعی دیگرتان را قرار دهید .

2-پروفایل خودرا برای فروش تنظیم کنید

دومین قدم برای افزایش فروش در اینستاگرام پروفایلی به منظور فروش درست کنید. شما اطلاعات مربوط به مکان لینک مستقیم به فروشگاه وعکس پروفایلی که برند فروشگاه باشد است .

3-نوشتن بخش توضیحات

در بخش توضیحات موارد کلیشه ای ننویسید . از کسب کار خودتان تعریف نکنید بر روی یک سوال متمرکز شوید چرا دیگران باید شمارا فالو کنند یا نکته مثبت محصولات ؟

مهمترین مطلبی که باعث بیش تر شدن فالو و بازدید از صفحه شما می شود ارائه دلیل قانع کننده برای این کار است . در واقع بگویید فالو کردن شما چه مزیتی دارد .

4-تغییر عکس پروفایل   

عکس های پروفایلتان را عوض کنید این کار باعث می شود فعالیت شما به دید کاربرانتان بیش تر به نظر برسد . هرچه کاربر فعال تری باشید عکس های شما در نتایج جستجوی اینستاگرام جایگاه بهتری دارد .

5-نکته در گذاشتن عکس ها

از عکس هایی استفاده کنید جذاب و به طوری باشد که باعث کنجکاوی مخاطبین شود. اگر عکس های معمولی و حتی با کیفیت عالی منتشر کنید هیچ انگیزه ای برای توقف در عکس ها نمی کند . در اینستاگرام افراد با عکس های زیادی مواجه دهستند چیزی که باعث جذب و دنبال کردن ان ها می شود حس کنجکاوی است. برای ایجاد کنجکاوی از راه های زیادی می توانید استفاده کنید که بستگی به خلاقیت شما دارد.

6-بسته تخفیف فقط در اینستاگرام

در صفحه اینستگرام این بهترین راه برای هدایت مشتریان است. یک فروش ویژه برای مخاطبین خود بگذارید . بهترین کار ان است که بسته تخفیف به صورت کاملا انحصاری در اختیار دنبال کنندکان در اینستگرام قرار دهید و در هیچ برنامه اجتماعی دیگر صحبتی نکنیم .

7- مطالب انحصاری

یکی از کار های بسیار اشتباه انتشار پست ها که مطالب آن در تمام رسانه های اجتماعی دیگر است . افرادی شما را دنبال میکنند که مطالب شما را جای دیگر ندیده باشند

8-نکات اموزشی

شاید بلافاصله بگویید کار ما فروش است اموزش نیست . منظور ار اموزش ارائه نکات و ترفند هایی درباره محصول است . همچنین شما می توانید نکاتی بگویید که مشتریان شما یا خواندن ان بتوانند بهتر خرید کنند.

9-تصمیم گیری در معیار های فروش

شناسایی معیارهای فروش اولین قدم در استراتژی فروش است. تمام هدف شما افزایش فروشتان است اما شما نیاز به چندین معیار برای اینکه به شما ثابت کنند که در مسیر درستی قرار دارید، هستید.

 +  فروش :  نتیجه فروش کلی خود را نگه دارید.

+  ارجاع ها :  وب سایت های تحلیلی مثل گوگل آنالیز به شما کمک می کند که آمار کنونی مراجعه به اینستاگرام شما چقدر است.

+  تبدیل ها : اگر  همین نرم افزارهای تحلیل وب با فروشگاه شما هماهنگ باشد می تواند چگونگی خرید محصول توسط مشتریان را به شما نمایش دهد.

+ محصولات یا صفحات فرود:  اگر محصولات یا سرویس های شما مدل های بالاتر هستند، گاهی اوقات هدف اولیه فروش شما داشتن مشتریانی برای کلیک کردن بر روی صفحه است. برای محاسبه عملکرد رسانه  اجتماعی roi این پست را بررسی کنید.

 

 

نظرات

نظر خود را وارد نمایید