نکات معجزه آسا در فروش،فر...

در این مقاله نکاتی به شما گفته میشود که هر کارمند فروش باید ان را بداند تا بتواند خود را به بالاترین  درصد فروش برساند.

نکات معجزه آسا در فروش

 

در این مقاله نکاتی به شما گفته میشود که هر کارمند فروش باید ان را بداند تا بتواند خود را به بالاترین  درصد فروش برساند .

1-محصول خود را به خوبی بشناسید و از تمامی زوایا بررسی کنید .

2-عاشق محصولتان باشید .مشتریان حتما این موضوع را حس خواهند کرد .وقتی در مورد محصول صحبت میکنید اطلاعات کافی داشته باشید ودمحصولتان را دوست داشته باشید و بر این باور باشید محصول شما از همه نظر بهترین است . این حس را به مشتری انتقال دهید .

3-مهمترین تاثیر شما به عنوان یک فروشنده این است مشتری احساس به ضرورت داشتن محصول شما را داشته باشد .

4-به روز باشید . از جدیدترین شیوه های بازاریابی و ابزار تبلیغاتی استفاده کنید.

5-وفاداری خودتان را به مشتریان ثابت کنید . بگذارید به شما اعتماد کنند.

6- ارتباط با مشتریان را همیشه حفظ کنید چه مشتریان جدید و چه قدیمی .

7- مشتریان خود را کامل بشناسید و بدانید چه میخواهند. ارتباط عمیقی با ان ها برقرار کنید.

8-خلاقیت داشته باشید . همیشه سعی کنید الگو نوین فروش باشید.

9-اگر مشتریانتان کمتر شد حتما این موضوع را پیگیری کنید و بررسی کنید مشکل کجاست و سریعا ان را رفع کنید .

10-عملکرد روزانه خود را بررسی کنید . و یک برنامه دقیق برای خود داشته باشید.

11-تبلیغات کنید .از همه نظر یررسی کنید که حتما راه درستی انتخاب کردید . راه کارها و هزینه ها را بررسی کنید.

12-تقاط ضعف و قوت خود و رقیبانتان را بشناسید سعی کنید نقاط ضعف رقیبانتان را هدف قرار دهید.

13-خود را درگیر حاشیه نکنید. نگذارید ذهن شما درگیر حاشیه بشود .

14- نگذارید مشکلات زندگی و دغدغه های مالی روی فروش شما تاثیر بگذارد.

15-همیشه در فروش و روانشناسی به روز باشید همیشه سعی کنید در تیم فروشتان بهترین باشید . این به شما اعتماد به نفس می دهد و شجاعانه پیش بروید.

16-برای  هر روزتان هدف مشخص کنید و برنامه داشته باشید طبق برنامه پیش بروید.

17-سعی کنید در دسترس مشتری باشید باعث می شود ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشید.

18-به اعتراضات مشتریان اهمیت بدهید.

19-حتما قرار داد ببندید.

20-صادقانه رفتار کنید و بگذارید مشتریان به شما اعتماد کنند.

21-همیشه سر وقت در جلسه حظور داشته باشید .

22-سعی کنید با هرکس با زبان خاص خودش صحبت کنید . سعی کنید سوال برای مشتریانتان ایجاد کنید.

23-نیاز های مشتریانتان را بشناسید.

24-بیش از اندازه سخنرانی نکنید سعی کنید بیش تر نیازهای مشتریان و حرف های ان ها را شنوید. خوب شنیدن را یاد بگیرید.

25-غرور نداشته باشید . سعی نکنید دانش و اطلاعات خود را به رخ او بکشید.

برچسب ها:

دوست دارید به اشتراک بذارید از طریق:

نظرات

نظر خود را وارد نمایید